A Tárhely-szolgáltatás az alábbi linken érhető el
A szabályok létrehozásával különböző, a dokumentumokra vonatkozó feltételek (pl. feladó, címzett, dokumentumtípus stb.) adhatók meg, amelyek alapján automatikusan lehet az üzenetekhez címkéket rendelni. Beállítható, hogy adott címkéhez kapcsolódjon-e jogosultságkezelés. A korlátozott hozzáférésű címkékhez felhasználókat lehet rendelni. Az ilyen címkével ellátott dokumentumokat kizárólag a címkéhez rendelt ügyintézők kezelhetik.
Címkekezelés
A címkekezelést a teljes tárhelyre (személyes, hivatali és cégkapus tárhely) kiterjesztettük. Címkézni lehet a beérkezett, az elküldött, valamint a tartóstár dokumentumait. Címke létrehozására, kezelésére az alábbi személyek jogosultak:
Címketípusok
A hozzáférés módja alapján – a Cégkapura és a Hivatali tárhelyre vonatkozóan - kétféle címketípust különböztetünk meg:
A személyes tárhelyen a hozzáférési korlátozás nem értelmezett.
Korlátozott hozzáférésű címkék
Az ilyen típusú címkékkel ellátott dokumentumokat kizárólag az alábbi személyek kezelhetik.
Cégkapu esetén:
Hivatali tárhely esetén:
Ügykezelők hozzárendelése korlátozott hozzáférésű címkékhez
Alapértelmezetten minden ügykezelő kezelheti (letöltheti, átmozgathatja, törölheti) a Cégkapuba/Hivatali tárhelyre érkezett dokumentumokat.
A cégkapumegbízott/kapcsolattartó a már létrehozott, korlátozott hozzáférésű címkékhez a Tárhely adminisztrációs felület Cégkapu adminisztráció / Hivatali kapu adminisztráció részében rendelheti hozzá azokat az ügykezelőket, akik jogosultak lesznek az adott címkével ellátott dokumentumok kezelésére.
Dokumentumok címkézése
A küldeményekhez az alábbi módon rendelhet címkéket:
A kézzel történő címkézéshez jelölje ki a felcímkézendő dokumentumokat a jelölőnégyzetek kipipálásával, majd válassza a Címkekezelés funkciót és kattintson a megfelelő címkére.