Foglaljon időpontot online a kormányablakokba!

Elektronikus úton is lehetősége van a kormányablakokban történő ügyintézésre időpontot foglalni.

 

A felület ügyfélkapus azonosítást használ. Amennyiben Ön nem rendelkezik Ügyfélkapuval, abban az esetben csak és kizárólag a regisztráció létrehozására van lehetőség időpontot foglalni.

Bejelentkezést követően az időpontfoglaláshoz az okmányiroda/ kormányablak és az intézni kívánt ügy kiválasztása szükséges.

 

Időpontfoglaláshoz kattintson ide!

 

Bár már a koronavírus miatt elrendelt veszélyhelyzet előtti ügyfélfogadási rend van érvényben az ország valamennyi kormányablakában és okmányirodájában, az ügyfelek és ügyintézők védelme érdekében az ügyfelek az ügyféltérben csak korlátozott számban, az arcot és orrot eltakaró maszkban, egymástól 1,5-2 méteres távolságban tartózkodhatnak.

Kérjük, továbbra is csak halaszthatatlan ügyekben keressék fel a kormányablakokat személyesen!

 

A személyes ügyintézés helyett, amennyiben lehetséges, válasszák az online ügyintézést! A megújult magyarország.hu oldalon jelenleg mintegy 750 ügyet intézhetünk elektronikusan (például családtámogatási ügyek, gépjármű ügyintézés, okmány ügyintézés). Emellett az epapir.gov.hu oldalon is indítható online ügyintézés olyan esetekben, amikor nincs az adott ügyhöz rendszeresített elektronikus űrlap.

 

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében már korábban is születtek döntések, amelyekkel elkerülhető a személyes ügyintézés: