Az E-önkormányzat Portál (továbbiakban: Portál) az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.
A Portál az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára egyaránt lehetőséget biztosít a szakrendszeri alkalmazásokhoz kialakított, elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére.
A felület KAÜ azonosítást használ.
Bejelentkezést követően első lépésként az önkormámyzatot szükséges kiválasztani. Ezt követően választhat az adott önkormányzatnál igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat, melyek az alábbiak:
Az ún. e-Papír szolgáltatás segítségével bármilyen, a Portál felületén nem elérhető ügy elektronikusan indítható.
Az e-Papír szolgáltatás ITT érhető el.
NISZ ZRT.