Eugyintezes.hegyvidek.hu- Cégképviselet

gazdálkodó szervezetek számára az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, valamint az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet kötelezővé teszi az elektronikus ügyintézést.

A kérelem benyújtását követően kollégáink néhány napon belül hozzárendelik Önhöz a cégképviseleti jogosultságot.

Kulcsszavak: cégképviselet

Új ügy indításához kattintson az Ügyintézés indítása gombra, majd jelentkezzen be meglévő Hegyvidék Fiókjába.

Új ügyfeleink ide kattintva regisztrálhatnak.

Nincs.

A cég képviseletét kérelmező magánszemély Hegyvidék Fiókjába történő belépést követően a jobb felső sarokban lévő „FELHASZNÁLÓ” menüből tudja kiválasztani, hogy a cég képviseletét szeretné-e ellátni vagy saját ügyben magánszemélyként szeretné a felhasználói fiókját használni.

Meghatalmazás

E-PAPÍR FELÜLET HASZNÁLATA

Az E-papír felületre belépve fontos, hogy az alábbi sorrend szerint töltse ki az űrlapot:

  1. jelölje ki a „CÉGKAPUBÓL KÜLDVE SZERETNÉK E-PAPÍRT BENYÚJTANI” szövegrész előtti jelölőnégyzetbe, majd adja meg a cég teljes nevét és adószámát,
  2. következő lépésként a CÍMZETT-et adja meg (Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat),
  3. azt követően tudja kiválasztani a Témacsoportot,
  4. majd az Ügytípust.

Budapest 12. ker. Település