Az ügyfél kérheti az Oktatási Hivatal diákigazolvány nyilvántartásában tárolt, részére legyártott diákigazolványainak adatait, státuszát tartalmaztó dokumentum kiállítását.
Minden olyan természetes személy, akinek részére diákigazolvány került kiállításra.
Levélben, emailben vagy epapír szolgáltatáson keresztül kell megkeresni az Oktatási Hivatalt. A Hivatal a megkeresőnek eljuttatja a csatolandó hozzáférési jog gyakorlásához szükséges nyomtatványt, amelyet kitöltve és hitelesítve kell visszaküldeni, az irattörténetet a nyomtatvány visszaküldése után készítjük el.
Postacím: Oktatási Hivatal, 1363 Budapest, Pf. 19.
E-mail: igazolvany@oh.gov.hu
Az „Ügyintézés indítása” gomra kattintva az e-papír szolgáltatási felület nyílik meg. Kérem az Ügyfélkapus bejelentkezést követően először a címzettet (Oktatási Hivatal) válassza ki. Ezt követően az ügytípusoknál már csak a Hivatalhoz tartozó ügyek jelennek meg. Szükség esetén az adott ügytípust kiválasztva a súgó gombra kattintva találhat bővebb leírást.
Együttműködés hiányában kérése nem teljesíthető.
Ügyfélre vonatkozóan határidő nem tűzhető ki, értékelhető megkeresés alapján bármely időpontban megkérhető. Hivatalunk a megkereséstől számított maximum 8 napon belül teljesíti Ügyfél kérését.
Kitöltött adatigénylő lap (NYOMTATVÁNY A HOZZÁFÉRÉSI JOG GYAKORLÁSÁHOZ (GDPR 15. cikk)) elküldése postai úton vagy az igazolvany@oh.gov.hu email címre. Az adatigénylő lap az Oktatási Hivataltól igényelhető a fent megadott e-mail-címen.
Díjmentes.
Oktatási Hivatal
Jogorvoslatnak nincs helye.
A diákigazolvány irattörténet nem alkalmas az egészségbiztosításhoz való jogosultság megállapításához.
362/2011. (XII.30.) Korm. rendelet az oktatási igazolványokról
OH