Diákigazolvány irattörténet

Az ügyfél kérheti az Oktatási Hivatal diákigazolvány nyilvántartásában tárolt, részére legyártott diákigazolványainak adatait, státuszát tartalmaztó dokumentum kiállítását.

Kulcsszavak: diákigazolvány irattörténet, diákigazolvány

Minden olyan természetes személy, akinek részére  diákigazolvány került kiállításra.

Levélben, emailben vagy epapír szolgáltatáson keresztül kell megkeresni az Oktatási Hivatalt. A Hivatal a megkeresőnek eljuttatja a csatolandó hozzáférési jog gyakorlásához szükséges nyomtatványt, amelyet kitöltve és hitelesítve kell visszaküldeni, az irattörténetet a nyomtatvány visszaküldése után készítjük el.

Postacím: Oktatási Hivatal, 1363 Budapest, Pf. 19.

E-mail: igazolvany@oh.gov.hu

Az „Ügyintézés indítása” gomra kattintva az e-papír szolgáltatási felület nyílik meg. Kérem az Ügyfélkapus bejelentkezést követően először a címzettet (Oktatási Hivatal) válassza ki. Ezt követően az ügytípusoknál már csak a Hivatalhoz tartozó ügyek jelennek meg. Szükség esetén az adott ügytípust kiválasztva a súgó gombra kattintva találhat bővebb leírást. 

 

Együttműködés hiányában kérése nem teljesíthető.

Ügyfélre vonatkozóan határidő nem tűzhető ki, értékelhető megkeresés alapján bármely időpontban megkérhető. Hivatalunk a megkereséstől számított maximum 8 napon belül teljesíti Ügyfél kérését.

Kitöltött adatigénylő lap (NYOMTATVÁNY A HOZZÁFÉRÉSI JOG GYAKORLÁSÁHOZ (GDPR 15. cikk)) elküldése postai úton vagy az igazolvany@oh.gov.hu email címre. Az adatigénylő lap az Oktatási Hivataltól igényelhető a fent megadott e-mail-címen.

Díjmentes.

Oktatási Hivatal

Jogorvoslatnak nincs helye.

A diákigazolvány irattörténet nem alkalmas az egészségbiztosításhoz való jogosultság megállapításához.

362/2011. (XII.30.) Korm. rendelet az oktatási igazolványokról

OH