a) regisztrációhoz tartozó azonosítási szolgáltatás,
b) dokumentumküldéshez, - fogadáshoz kapcsolódó tárhely funkció.
a) A regisztrációkor megadott e-mail címre kizárólag a regisztrációval, valamint a bejelentkezéssel kapcsolatos értesítések érkeznek, ilyen például a regisztrációt, valamint elfelejtett jelszókérést követően küldött kód.
Ez az e-mail cím a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon a Regisztrációs adatok menüpontban módosítható bejelentkezést követően.
b) A személyes tárhelyhez tartozó e-mail címre érkeznek az állampolgár dokumentumküldéssel, -fogadással kapcsolatos értesítései, igazolásai (pl. Átvételi értesítő, Át nem vett dokumentum értesítő stb.).
A tárhely funkcióhoz tartozó e-mail cím a https://tarhely.gov.hu oldalon, a Beállítások linkre kattintva módosítható a Tárhely adminisztráció felületen.
Alapértelmezetten a regisztrációkor megadott e-mail cím kerül beállításra a tárhelyhez is, azonban a későbbiekben a módosításokat a felhasználónak kell elvégeznie – szükség esetén mindkét helyen - annak érdekében, hogy bejelentkezési probléma esetén új kódot tudjon kérni, valamit, hogy az igazolásokkal kapcsolatos értesítések is a megfelelő címre érkezzenek.
A Tárhely-szolgáltatás az alábbi linken érhető el
Tárhely-szolgáltatások - 1. rész: Milyen típusú dokumentumok tölthetők fel a tárhelyen?