Az elektronikus számla szolgáltatásunk lemondása után keletkező számláit társaságunk hagyományos papír alapú formában postázza el önnek.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt-vel szerződésben álló ügyfelek.
Kérjük, adja meg vevő (fizető) azonosítóját, 8 számjegyből álló felhasználó azonosítóját, regisztrált felhasználónevét és e-mail címét.
Kérjük, olvassa el az e-számla tájékoztatót, majd jelölje be az „Az e-számla tájékoztatóban foglaltakat megismertem és elfogadom:” jelölő négyzetet. A szerződési feltételek elfogadása kötelező, e nélkül lemondását nem tudjuk elfogadni.
Bejelentésére a Garantált Szolgáltatások II. pontja szerint 15 napon belül választ kap.
ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft - Contact Center Osztály
Esetleges panasza további orvoslása céljából, amennyiben a kapott válaszokkal, intézkedésekkel nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat bejelentéssel:
A lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalnál tehet bejelentést elszámolási, számlázási, ki és visszakapcsolási, illetve méréssel kapcsolatos ügyekben.
Lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat vitás ügye rendezése érdekében.
Hálózattal kapcsolatos csatlakozási, hozzáférési, rendelkezésre állási panaszokkal fordulhat a MEKH-hez.
Lakossági ügyfelek számára szóló tájékoztató
Vállalkozások, közintézmények számára szóló tájékoztató
Azon időszak során keletkező számláit, mely alatt ön igénybe vette elektronikus számla-szolgáltatásunkat, továbbra is megtekintheti a „Számlák megtekintése és számlamásolat kérése” menüpont alatt.
A honlapunkon megtekintheti üzletszabályzatunkat és a villamosenergia-szabályozással, működéssel, valamint cégcsoportunkkal kapcsolatos jogszabályokat.
ELMŰ-ÉMÁSZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KFT.