FŐTÁV Nonprofit Zrt. - Időpontfoglalás

Ezen a felületen lehetősége van személyes ügyintézésre időpontot foglalni az Ön által kiválasztott ügyfélszolgálati irodára.

Kulcsszavak: időpont, foglalás, ügyintézés

A FŐTÁV Nonprofit Zrt. távhőszámlán szereplő díjfizetője vagy bármely ügyfél.

Az új foglalás menüpontra kattinva kiválaszhatja a szolgáltatás típustát, ezt követően az ügyfélszolgálati irodát kiválasztva, sorszámot húzhat aznapra vagy időpontot foglalhat a naptár alapján.

Sorszám húzás esetén, fél óra áll rendelkezésére a kiválasztott helyszínre érkezéshez.

FŐTÁV Nonprofit Zrt. - Ügyfélszolgálati főosztály

Az ügyfelek a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszukkal, észrevételeikkel a távhőszolgáltatóhoz, annak vezetőjéhez, a távhőszolgáltató tulajdonosához vagy a fogyasztói érdekképviseleti szervekhez fordulhatnak, amelyek elérhetőségei a következő linken találhatóak.

Időpontfoglalás esetén a megjegyzés rovatba javasoljuk beírni az ügyfélazonosító számát amennyiben rendelkezésére áll.

honlapunkon megtekintheti üzletszabályzatunkat és a távhőszolgáltatással kapcsolatos jogszabályokat.

FŐTÁV ZRT