RÉR csatlakozási adatlap e-ügyintézést biztosító szervezetek részére

Az Időszaki értesítési szolgáltatáshoz (RÉR) történő csatlakozásukat a csatlakozási adatlap benyújtásával az arra jogszabály alapján jogosult szervezetek kezdeményezhetik.

Az Időszaki értesítési szolgáltatás az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Eüvhr.) 119. § - 120. § szerinti szolgáltatás.

Kulcsszavak: RÉR

A szolgáltatáshoz az E-ügyintézési tv. szerinti együttműködő szervek, vagy az Eüvhr. 68/A. §-a szerinti, SZEÜSZ/ KEÜSZ-öket igénybe vevő elektronikus ügyintézést nem biztosító szervek csatlakozhatnak.

A Központi Azonosítási Ügynökön keresztül elérhető elektronikus azonosítási szolgáltatással (pl. ügyfélkapuval) történő azonosítást követően küldhető be az űrlap a csatlakozó szervezet hivatali tárhelyéről. A hivatali tárhely rövid nevét az űrlap kitöltése előtt kell megadni. A beküldő személy kizárólag a megadott hivatali tárhelyhez hozzárendelt ügyintéző lehet.

Amennyiben szervezete nem rendelkezik böngészős hivatali kapu eléréssel, hanem kizárólag gépi módon használja a hivatali tárhelyet, abban az esetben a kitöltött űrlap pdf formátumban történő mentés után, a szokásos módon, elektronikusan hitelesítve küldhető be a NISZ Zrt. hivatali tárhelyére.

A megcímzendő hivatali tárhely rövid neve:  EPAPIRCSAT, a hozzá tartozó KRID:  468409119

Az Időszaki értesítési szolgáltatáshoz történő csatlakozás feltétele, hogy az igénybe vevő szervnek a Rendelkezési Nyilvántartáshoz legalább benyújtott státuszú csatlakozási kérelme legyen.

A Rendelkezési Nyilvántartáshoz való csatlakozásról bővebb információt itt talál:

https://szeusz.gov.hu/rny

 A RÉR szolgáltatáshoz történő csatlakozásról bővebb információt (pl. csatlakozási szabályzat, interfész specifikáció) a https://szeusz.gov.hu/rer oldalon olvashat.

NISZ ZRT.