A bevezetés óta több fejlesztés is megvalósult, amelyek a felhasználók kényelmét, illetve a mindennapi munkavégzését segítik elő. Példaként említhetjük a jogosultságkezelés kialakítását, a címkézés továbbfejlesztését, vagy akár az arculati módosításokat a Tárhely felületén.
A szolgáltatásról, és annak használatáról, számos tájékoztató anyag készült, amelyek segítik a felhasználókat a regisztrációban, és a Cégkapu hatékony használatában. Ezek a Tárhely Súgó menüpontjában elérhetőek.
A szolgáltatás használata során felmerülő kérdések megválaszolásában a 1818 Kormányzati Ügyfélvonal ügyintézői is segítik a felhasználókat naprakész tudásukkal.
Számítunk az Ön véleményére is, hogy milyen irányba fejlesszük tovább a Cégkaput. Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatait, észrevételeit a szolgáltatás kapcsán, az alábbi linken található kérdőív kitöltésével. A felmérés anonim, és mindössze néhány percet vesz igénybe.
Köszönjük, hogy véleményével hozzájárul a szolgáltatás továbbfejlesztéséhez!