MIA – ismerje meg a 1818 új kollégáját

A napi szintű változások a közigazgatásban, a kötelező időpontfoglalás bevezetése, az elektronikus ügyintézés felértékelődése, valamint a koronavírus információs vonal kezelése jelentős mértékben növelte a Kormányzati ügyfélvonalhoz beérkező megkeresések számát.

 

A kialakult helyzet kezelésére – figyelembe véve azt, hogy az ügyfél igények egyre inkább a gyors, online megoldások felé tolódnak – 2021. május 21-én a Belügy­minisztérium, az IdomSoft és a NISZ Zrt. elérhetővé tette a 1818 új munkatársát, MIA-t, a hibrid chatrobotot.

 

Mit jelent a hibrid chatrobot? Olyan kérdések esetén, ahol a mesterséges intelligencia még nem tudja kiszolgálni önállóan az ügyfelet, ott szakértők bevonását teszi lehetővé az ügyfél kérdésének megválaszolása érdekében.

A hibrid megoldás előnye, hogy a chatbeszélgetések során az ügyintézők választhatnak a MIA által adott „tippek”, azaz a legvalószínűbb válaszok közül, ezzel gyakorlatilag felére csökken az ügyintézők válasz-begépelési ideje. Így gyorsabb és dinamikusabb beszélgetések jönnek létre, hosszútávon pedig több ügyfelet lehet kiszolgálni a korábbi manuális chatszolgáltatáshoz képest. A tipp adásának másik fontos funkciója, hogy ezzel MIA is tanul, a későbbiekben ezek az információk automatikus válaszokká válnak.

 

 

MIA VoiceChat funkcióval is rendelkezik, ami a hang alapon feltett kérdésekre hang alapon válaszol, továbbá rendelkezik leiratozó funkcióval, amely lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek szóban is elmondhassák kérésüket, kérdésüket. Ezt írott szöveggé alakítja az alkalmazás és az erre adott választ is felolvassa.

MIA jelenleg a https://ugyfelkapu.gov.hu/ oldalon, a képernyő jobb alsó sarkában megjelenő ikon kiválasztásával érhető el, és az ügyfélkapuval kapcsolatos kérdések kezelésében áll ügyfeleink rendelkezésére.

 

Tovább a szolgáltatáshoz