Foglalkozási megbetegedés (mérgezés) bejelentése

Az orvosi tevékenység körében észlelt - a foglalkoztatáspolitikáért felelős miniszter (a továbbiakban: miniszter) hivatalos honlapján közzétett jegyzékben szereplő -  szervezett munkavégzés során keletkezett, vagy fellépő foglalkozási betegség, foglalkozási eredetű heveny vagy idült mérgezés (a továbbiakban együtt: foglalkozási betegség) gyanúját a munkavédelmi hatósághoz be kell jelenteni. A munkavédelmi hatóság a bejelentett esetet kivizsgálja,  vizsgálati lapot állít ki, melyet a bejelentő lappal együtt elbírálásra megküld a  munkahigiénés és foglalkozás-egészségügyi szerv  részére.  Az elbírálás eredményéről a munkavédelmi hatóság értesíti a vonatkozó jogszabályban megjelölt érintetteket. Elfogadás esetén a foglalkozási megbetegedést törvényben meghatározott adatokkal nyilvántartásba veszi, és   a nyilvántartásban szereplő adatokat 10 évig megőrzi.

SZÜF, állam, kormány, közigazgatás, ügyfélkapu, adó, igazolvány, hírek, Magyarország, Magyar, Hungary, ügyintézés, elektronikus, űrlap, dokumentum, támogatás, vállalkozás, időpont, időpontfoglalás, hitelesítés, nyilvántartás, okmány, pénzügy, nyugdíj, család, egészségügy, oktatás, kutatás, tulajdon, választás, önkormányzat, foglalkozási betegség, foglalkozási megbetegedés

Magyarország.hu - Ügyintézés szabadon