Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

Értesítjük, hogy a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun 2017. 02. 22. (szerda) 22:00 órától 2017.02.23 (csütörtök) 02:00 óráig tervezett karbantartás elmarad.
A karbantartás új időpontja: 2017. 03. 01. (szerda) 22:00 órától 2017.03.02. (csütörtök) 02:00 óráig.
Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. Szíves megértését és türelmét előre is köszönjük!

MORZSÁK

TARTALOM:Üzemeltetési információ

Az alábbi oldalon tájékoztatjuk arról, hogy a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer mely időpontokban nem működött rendeltetésszerűen. Az oldalon csak az elmúlt 30 napra vonatkozó üzemeltetési információk jelennek meg. Üzemszünetekről és értesítésekről az NAV oldalán, a rendszeres karbantartásról ezen az oldalon olvashat!

Amennyiben az üzemzavar miatt igazolásra van szüksége, a Kapcsolat oldalunkon jelezheti!
  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2017.02.21. 20:30 -- vége: 2017.02.21. 22:00

    Nem volt elérhető az e-személyi okmánnyal ügyfélkapus regisztráció kezdeményezés, valamint a már meglévő regisztrációhoz kapcsolódó személyes adatokban módosítás végzése, és az abban szereplő adatok lekérdezése. Továbbá szünetelt  a gépjármű-lekérdező szolgáltatás és az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer ügyindítási és időpontfoglalási funkciója is.

    Érintett szolgáltatások:
  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2017.02.21. 08:10 -- vége: 2017.02.21. 10:24

    Az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatás nem volt elérhető.

    Érintett szolgáltatások:
  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2017.02.20. 09:02 -- vége: 2017.02.20. 21:05

    Az ÁBT SZEÜSZ azonosítási és kézbesítési szolgáltatásában 4 órát meghaladó fennakadások, illetve egy órát meghaladóan szolgáltatáskiesés volt.

  • Csökkentett szolgáltatási üzemmód Csökkentett szolgáltatási üzemmód Kezdete: 2017.02.16. 10:40 -- vége: 2017.02.24. 09:54

    Az elektronikus személyigazolvánnyal történő Ügyfélkapu regisztráció kapcsán esetleges lassulások, kiesések voltak tapasztalhatóak.

    Érintett szolgáltatások:
  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2017.02.07. 01:22 -- vége: 2017.02.07. 01:45

    Az EKÁER rendszerbe nem lehetett belépni Ügyfélkapu-azonosítást követően.

    Érintett szolgáltatások:
  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2017.02.06. 19:04 -- vége: 2017.02.06. 19:45

    Az Időpontfoglaló szolgáltatás nem volt elérhető.

    Érintett szolgáltatások:
  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2017.02.01. 19:30 -- vége: 2017.02.01. 19:48

    A Magyarország.hu nem volt elérhető.

  • Előre tervezett karbantartás Előre tervezett karbantartás Kezdete: 2017.01.30. 06:00 -- vége: 2017.01.30. 08:00


    A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) karbantartás miatt nem volt elérhető.

    Érintett rendszerek és szolgáltatások: Webes Ügysegéd, Rendelkezési Nyilvántartás, IKR rendszer, Központi Azonosítási ügynök, ugyfelkapu.gov.hu.
     

Listanézet beállítás